مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 10:052020-12-26اقتصادي

احیای صنعت چای و ابریشم به اشتغالزایی کمک می کند


فرماندار لنگرود، صنعت ابریشم را یکی از ظرفیت های این شهرستان دانست و گفت: با احیای مشاغل سابقه دار و بومی منطقه مانند نوغانداری می توانیم به اشغالزایی کمک کنیم.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، صنعت ابریشم را یکی از ظرفیت های این شهرستان دانست و گفت: با احیای مشاغل سابقه دار و بومی منطقه مانند نوغانداری می توانیم به اشغالزایی کمک کنیم.

رحیم حیدری در گفت وگو با ایسنا، اشتغال را یکی از موضوعات مهم در شهرستان لنگرود دانست و اظهار کرد: به دنبال رونق کارخانه ها و راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی جدید در شهرستان هستیم تا زمینه ماندن جوانان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به بازدید معاون اقتصادی بنیاد برکت ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) از واحدهای شهرک صنعتی نالکیاشر، کارخانه ابریشم کشی چمخاله و کارخانه چایسازی، کشت نیشکر خانگی و شهرک صنعتی اطاقور، تصریح کرد: ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) امکانات لازم در حوزه اشتغالزایی را دارد و می توانیم از این ظرفیت برای راه انداری اشتغال از طریق ثبات و دوام کارخانجات شهرستان استفاده کنیم.

فرماندار لنگرود، صنعت ابریشم را یکی از ظرفیت های این شهرستان دانست و گفت: با احیای مشاغل سابقه دار و بومی منطقه مانند نوغانداری می توانیم به اشتغالزایی کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای صنعت چای و ابریشم به اشتغالزایی کمک می کند

احیای صنعت چای و ابریشم به اشتغالزایی کمک می کند